.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بابلسر فاقد بيمارستان عمومي است

رئيس شبكه بهداشت و درمان بابلسر گفت: شهرستان بابلسر متاسفانه فاقد بيمارستان عمومي با چهار بخش داخلي، اطفال، زنان و جراحي است.

حسين گشتاسبي در جلسه شوراي اداري اين شهرستان با بيان اين نكته كه شبكه بهداشت و درمان شهرستان بابلسر در سال 1371 در سه بخش مركزي، بهنمير و رودبست شهرستان راه‌اندازي شد، گفت: از 47 خانه بهداشت مصوب شهرستان بابلسر 39 خانه بهداشت فعال هستند و هشت خانه بهداشت داراي مجوز و غير‌فعال هستند كه بايد تا سال 1391 فعال شوند.

وي تصريح كرد: خانه‌هاي بهداشت شهرك درياكنار و روستاهاي عزيزك عليا، يور محله بابل پشت، سعيد كلا، صفر پور باقرتنگه، بالا و پائين نقيب و دارابدين روشن را از هشت خانه بهداشت غيرفعال معرفي كرد.

گشتاسبي افزود: دو خانه بهداشت روستاهاي سادات محله و افراتخت و دو مركز بهداشتي درماني روستايي علي‌آباد و سرحمام را از مراكزي هستند كه به‌صورت استيجاري اداره مي‌شوند و در تلاشيم تا اين مراكز را از استيجاري به مالك تبديل كنيم كه مشكل زمين مركز بهداشتي درماني سرحمام حل شده و منتظر اعتبارات عمراني براي ساخت هستيم.

رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان بابلسر اظهار داشت: در دستور كار قرار داريم تا در سال جاري خانه بهداشت سعيد كلا، صفرپور باقر تنگه و يورمحله بابل پشت را راه‌اندازي كنيم.

وي گفت: شهرستان بابلسر متاسفانه فاقد بيمارستان عمومي با چهار بخش داخلي، اطفال، زنان و جراحي است و زماني كه بيمارستان امام خميني(ره) فريدونكنار ساخته شد سهميه بابلسر در آن لحاظ شده بود كه با توجه به بحث تقسيمات كشوري و جدا شدن اين دو شهرستان بابلسر نيازمند بيمارستان عمومي با چهار بخش داخلي، اطفال، زنان و جراحي است.

وي ادامه داد: بيمارستان حضرت زينب(س) كه تخصصي زنان و زايمان است و بيمارستان شفا نيز مربوط به تامين اجتماعي كه با توجه به لحاظ كردن جمعيت بابلسر پاسخگو نيست.

وي تصريح كرد با توجه به مكاتبات و اقدامات صورت گرفته و با توجه به اهداي زميني با مساحت حدود 13 هزار متر مربع توسط پدر شهيد صالحي براي احداث اورژانس و بيمارستان و با توجه به اينكه مركز اورژانس احداث شده و حدود 7 هزار و 400 متر مربع براي ساخت بيمارستان در اختيار داريم مصوبه ساخت بيمارستان را نيز در دستور كار قرار داديم.

رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان بابلسر افزود: ارتقاي بيمارستان حضرت زينب (س) كه هم از نظر ساختاري و هم از نظر ساختمان جزء بيمارستان‌هاي محروم استان محسوب مي‌شود را در برنامه كاري خود قرار داديم و نسبت به جذب متخصصين اقدامات لازم را انجام داديم تا مشكلات جمعيتي پزشكي در اين بيمارستان اعم از پرستار و ماما بهبود يابد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آذر 1388
ای کاش گزارشی از احوالات بیماران سرطانی شهید رجائی و مشکلات آنها می نوشتید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.